Stay Hungry, Stay Rotary
Jméno Tony Angelo možná řadě lidí nic moc neříká, ale název Drift Alliance a Mazdu RX8 v legendárních Le Mans barvách pozná většina z vás. Byla to právě skupinka DA, která se podílela na zpopularizování driftů v USA a po sléze také na vzniku šampionátu Formula D. Tony Angelo je spolu s Vaughnem Gittinem a Chrisem Forsbergem její zakládající člen.
Drift Alliance začala jako parta tří výše zmíněných drifterů, kteří byli mezi prvními, co začali na veřejných akcích předvádět teamové tandemové drifty. Jejich popularita rostla spolu s počtem dalších a čím dál větších sponzorů a po pár letech se dostala na dnešní úroveň, kdy je například Vaughn sponzorovaný přímo Fordem a Tonyho podporuje Mazda. V dnešní době se navíc DA rozrostla o řadu dalších členů, jako například hvězdy NOPI a FD Ryana Turecka a nebo Justina Pawlacka.
Zatímco Vaughn i Chris vystřídali snad všechno, s čím jde jezdit bokem (od Silvií s SR20 až po Fordy s Modularem V8), Tony se vždy držel Mazdy a jejího rotačního 13B. Rukama mu prošel nespočet FC a jedna FD, ale když se Drift Alliance rozhodla začít s drifty na profesionální úrovni, přesedlal Tony na novější platformu.
Volba logicky padla na RX8, která byla v době své přestavby prvním projektem RX8 v Severní Americe stavěné výhradně na profesionální driftování . Kvůli tomu byla její stavba velkou neznámou, ale po dlouhém testování vyjelo na okruhy auto, které se se svým zeleno-oranžovým barevným schématem odkazujícím na legendární Mazdu 787B stalo jedním z nejpopulárnějších na startovním roštu Formula D.
2006 Mazda RX8
Power Rating: 394hp @ 8600rpm
Motor
13B-REW
Bullseye Power S372 turbo
Haltech E8
Exedy Hyper Single Clutch
Kaaz LSD
Podvozek
Kw Variant 3 Dual Adj Coilovers
Jic-Magic Full Suspension Arms
Exteriér
Bn Sports Body Kit
Bn Sports Front Fenders
Work Emotion Cr-Kai Wheels