Sideways.cz

Skrappyho Sil80

Je to několik týdnů, co se zde objevila černá Sil80 z Anglie s blokem motoru RB30, „foukaná“ Garrettem GT35 a výkonem 535bhp. To jsou jistě ohromující informace, ale na první pohled vás zaujme něco jiného. Tím je rozhodně široký bodykit Rocket Bunny 6666, který dává Sil80 doslova nový rozměr a nedá se přehlédnout.


Dnes si představíme projekt, ve kterém tento bodykit hraje opět hlavní roli. Skrappy Doo z 180sx.co.uk, který aktuálně žije v Okinawa city v Japonsku, se rozhodl, že si místní cestování řádně zpříjemní. Jeho Sil80 rozšířil o 40mm vpředu a 60mm vzadu již zmiňovaným bodykitem, který se skládá ze sedmi částí. Mimochodem v Okinawa city je prý zatím jediný, kdo ho má.

Krásný bodykit musí doplnit krásná kola a i zde není pochyb o tom, že Skrappy vybral víc než dobře. Kola Work VS-XX padnou perfektně a zlatý odstín jemně kontrastuje s bílou barvou celého vozu. Vpředu se jedná o rozměr 18×9 a vzadu 18×11,5. „Obutí“ obstarávají pneumatiky značky Nitto, konkrétně vpředu 215/35 ZR18 Neo-gen a vzadu ohromujících 285/35 ZR18 555R Drag radials. Možná by se slušelo místo ohromujících napsat odpovídajících, protože přenést přibližně 700PS není snadný úkol.

Tím se dostáváme k dalšímu hlavnímu rysu tohoto vozu a tím je motor. Skrappy nešel cestou upravené SR20DET, ale již dříve rovnou pořídil RB26DETT ze Skylinu GT-R a k tomu převodovku z RB25. Aktuálně je však motor posílen dvěma turby TD06 s 60mm HKS wastegate, Nismo 720cc vstřiky, které nahradily dříve nedostačující 550cc, Tomei palivovou lištou, Tomei ventilovými pružinami a nespočtem dalších dílů (viz. spec list). Na vzhledu se kromě nepřehlédnutelných „šneků“ podílí hlavně airbrush „Rising sun“ na víku. Přesný výkon motoru není znám, protože auto nebylo na brzdě, ale odhady se pohybují v rozmezí 650 až 750PS.

Na podvozku byly použity coilovery TEIN, brzdy pocházejí z R32 GT-R stejně tak jako diff a další části podvozku. Zajímavostí je, že Skrappy na podvozek použil mnoho dílů také z Ebay, a jak sám píše fungují skvěle.

Pokud nahlédneme do interiéru nepřekvapí nás jeho dominanta, kterou je bezpečností sedmibodový šroubovaný rám Cusco v klasické modré barvě. Dále zde najdeme závodní sedačky Recaro, budíky Greddy umístěné na A-sloupku a také na místě původních výdechů na středu palubní desky. Původní sdružené přístroje byly také nahrazeny, tentokrát ukazately od AEM, Autometer a Pivot, na které se Skrappy dívá přes volant značky Nismo. Interiér zůstal až na zmiňováné „doplňky“ původní, a tak v něm můžem najít i původní zadní sedačky a tapecír.

Na rozdíl od Anthonyho Sil80 má tato kouki světla a jistě uznáte, že padnou mnohem lépe a auto vypadá perfektně. Celkově na mě tato Sil80 působí velmi dobře a Skrappymu se povedlo postavit naprosto neokoukatelný JDM šperk.

Engine
RB26DETT w/ RB25DET tranny
Turbo’s Twin TD06 20G w/ 6cm & 8cm housings w/ trust TD06 manifold
HKS 60mm wastegate
R33 crossmember and using RB25DET Nismo motor mounts
HKS twin plate GD Pro clutch (have OS Geiken tripple plate for backup)
Tomei 264 intake cams and 272 ex w/ 9.7 lift
Tomei valve springs
N1 oil and water pump
Light port and polished head
Tomei 1.2mm headgasket
Nismo 720cc injectors
Circuit sports coolant overflow tank
One piece driveshaft from Mckinney Motorsports
Tranny mount from Mckinney Motorsports
GTR 3 Core Koyo radiator w/ some cheap E-bay fans
DIF dual fan controller
Mckinney motorsports intercooler piping
GTR front mount intercooler
Grex 10 row GTR oil cooler and oil relocator kit
HKS cam gears (old school ones)
Greddy Fuel Rail
Twin walbro 255 Ltr in tank fuel pumps
Aeromotive FPR
GTR diff, hubs, and axles
Greddy Profec B II boost controller
Apexi Power FC L Jetro
Twin Z32 Maf’s
Billet Power steering reservoir
Greddy type R BOV

Chassis
Ichiba 5-Lug conversion for the front
R32 GTR calipers all around
R32 GTR Dixcel slotted rotors
E-brake extension cables for drum brake setup in the rear
Power Agency Steel braided brake lines all around
Cusco collar bushings in the rear
Ebay special toe, camber, caster arms all the way around
Tein HA coilovers 12kg front and 7kg rear
Tein Tie rods
Tein Tie rod spacers
Juran upper sway bars front and rear

Exterior
Work VS-XX wheels
Fronts: 18×9.0J -4 offset
Rear: 18×11.5 +2 offset
Tyres: Fronts 215 35ZR 18 Neo-gen
Rear 285 35ZR 18 nitto 555R drag radials
Final Konextion clear S13 headlight covers
Clear front bumper and corner lights for S13
6666 Customs 7 piece wide body kit (front 40mm, rear 60mm) Sil80 version

Interior
Greddy Boost, Oil press, Oil temp gauges
Recaro racing seats x2
7 point cusco roll cage
Battery relocator kit
2 Liter oil catch tank
Autometer 3 3/8 tach, fuel level, water temp
AEM wideband
Pivot digital speedometer
Pioneer Dual din DVD headunit

 

9 Responses to “Skrappyho Sil80” (post new)

  1.  

    One helluva car. Pekný článok. Thumbs up!

  2.  

    Pěkný :) . Že by novej redaktor?

  3.  

    heh
    dík!, ale zas nepřehánějte:)

  4.  

    Sakra, to už je asi 2. nebo 3. silvie co se mi páčí… Já se asi měním :-(

  5.  

    Od kohokoliv jinýho bych tuhle větu čekal, ale od tebe fakt ne :-) )

  6.  

    Tak to si mě dostal Bouráku! Ale každopádně s tebou souhlasím, jsem na tom podobně, ale tak k těm japoncům rozhodně tíhnu víc než ty :)

  7.  

    Yo how did my car make it way over here to this blog? Thats bad ass to see its making its way around the world. Good Shit.

  8.  

    It’s great car, it have power, look and it goes sideways – that’s car for Sideways.cz B-)

  9.  

    [...] jsem se setkal s různými návrhy na zveřejnění článků od různých externistů (např. tato Sil80), nebo jsem dokonce někoho přemluvil aby napsal článek z místa kde byl (jako např. článek [...]

Leave a Reply