sil80 beast
Asi jste již viděli neuvěřitelný bodykit od Rocket Bunny 6666. V anglii se jistý Anthony Scott ze Skylinepart.com rozhodl, že si postaví svojí sil80 s tímto bodykitem pro anglický šampionát BDC (British Drift Championship). Jeho auto však nemá pouze bodykit, ale díky motoru a nastavení se stalo opravdovou bestií.
Proč se dá tomuto autu říkat bestie? Pravděpodobně proto, že má motor RB30DET, do kterého single turbo tlačí 1,6baru a tím získává výkon 535bhp a 731Nm. Tyto hodnoty opravdu můžeme nazvat jako bestiální. Motor RB30 s hlavou z motoru RB26DETT, která má zvětšené sací a výfukové kanály. V hlavě jsou 260° HKS vačkové hřídele, H ojnice Spool a CP písty. O přísun vzduchu do motoru se stará turbo Garret GT35 s 40mm waste gate. O přísun paliva do válců se starají HKS 720ccm vstřiky.
Speclist motoru:
Nissan RB30 block, modified oil feeds and returns
GTR ported and polished cylinder head
HKS 260 camshafts
GTR adjustable cam pulleys
Spool H beam con rods
CP forged oversize pistons
ACL race bearings, mains and big ends
ARP studs, head, mains and big ends
Spool large capacity oil sump
Spool cylinder head oil drain kit
Cometic metal 1.2mm cylinder head gasket
N1 oil pump
N1 water pump
Garret GT35 Turbo (ACT turbo’s)
40mm external waste gate
Custom 3” exhaust system
Apexi power FC ecu
HKS 720cc injectors
Ku Engineering inlet manifold with 100mm throttle body
Sard fuel rail
Aeromotive 1000 bhp fuel pumps
Aeromotive fuel pressure regulator
Aeromotive fuel filters
Aeromotive drag race fuel cell
Braided fuel lines.
Alloy fabrications swirl pot
2xs Z32 air flow meters
Blitz cone air filters
Japspeed GTR alloy over size front mount intercooler
Japspeed S13 alloy over size water radiator
External engine oil cooler with filter relocation
External power steering oil cooler
EP racing oil catch tank (modified)
Super spark coil packs
Podvozek je osazen komponenty od Driftworks a to rameny na přední i zadní nápravě. Stavitelný podvozek taktéž od Driftworks potažmo od HSD. Brzdy z GT-R R33.
Speclist podvozku:
Driftworks Control system 2 coilover suspension
Driftworks Adjustable lower arms front and rear
Japspeed upper rear adjustable arms and sub frame brace
Driftworks alloy sub frame and differential mounts
Brembo GTR front and rear brakes
Skylinepart front grooved brake discs
GTS steering rack with electrical 2 stage assistance
Whiteline adjustable anti roll bars
O přenos kroutícího momentu na zem se stará převodovka z motoru RB25 s přímým ozubením, dále pak Nismo dvou-lamelová spojka a nakonec Cusco 2-way GT-R samosvorný diferenciál s s13 pláštěm.
Speclist přenosu síly:
RB25 Gearbox with PPG straight cut gears and dog selectors
Custom poly gear box mount
Nismo twin plate clutch
Cusco 2 way GTR differential in S13 case
GTR drive shafts
GTR Rear hubs
S14 front hubs
Custom one piece prop shaft
Tato část pro mě není často velmi zajímává a tou je bodywork, ale musím říci, že u tohoto auta jde opravdu o mistrovský kus práce. Bodykit vyrábí firma T.R.A. Kyoto 6666 customs. Jejich bodykity od Silvií s13, přes 180sx až po Silvie s14 jsou rozhodně neokoukané, nevšední a správným způsobem agresivní. Bodykit není jedinou změnou, kvůli odlehčení váhy byly namontovány laminátové dveře, makrolonová okna a laminátová kapota. Uvnitř jsou karbonové sedačky Driftworks, stejné značky jsou i bezpečnostní 4-bodové pásy. Kvůli bezpečnosti byla namontována i klec. Na palubku, středový tunel a kryty dveří byl nanesen černý flock. Kola jsou 18″, jejich šíře je 9″ a ET10, ale i tak byly potřeba 20mm podložky. Bohužel, podle mého názoru kazí konečný dojem krystalové zadní světla, lepší volbou by možná byly světla ze 180sx kouki verze. Jedna taková sil80 s tímto bodykitem, pouze v bílé barvě po anglii jezdí, ale o té zase někdy jindy.
Bodywork speclist:
Rocket bunny Tra-kyoto 6666 customs body kit
Plastics4performance rear 3 windows
FRP doors
PS13 front
EP racing FRP bonnet
Ultralite alloys 18×9 ET10 (20mm rear spacers, extra 5mm added depending upon tyre size)
Crystal front indicators and side lights
první kolo BDC 2009