Sal’s 1JZ s13 sil80
O Salovi a jeho 1JZ snu jsme se již mohli dočíst a jak se mu daří teď? Dal si pár předsevzetí jako snížit náklady a ty se mu prozatím daří plnit. Pro ty, kteří nevědí oč se jedná tu je malá rekapitulace: Sal a jeho známí z Powerzamcam se rozhodli, že postaví stroj vhodný pro využití na okruh a drifty. Jako základ takové stavby si vybrali karoserii Nissanu 240sx, na který se usadil předek z Nissanu Silvia. Z karoserie vyházeli veškerý interiér, odstranili izolace a dovnitř vevařili rám.
Motor zvolili osvědčený dvaapůlitrový šestiválec od Toyoty a to 1JZ-GTE. Sal si hodně vyhrál z elektrikou tak, aby swap nevypadal jako spleť drátů, jak tomu mnohdy bývá.
O vzhled se stará bodykit od Origin a pár doplňků jako například zrcátka od C-West. Novinkou vzhledu již tak krásné sil80 se však stala sadakol Gram Light se zářivou žluto-zelenou barvou, které opravdu sluší.
Pokud by měl někdo zájem podívat se na prodrobnou fotodokumentaci stvoření tohohle stroje, může se podívat SEM.
Engine
Toyota JZA70 1JZ-GTE
R154 transmission
Stock ecu
Ruckus-racing motor brackets
Ruckus-racing 1piece driveshaft
Nismo motor and trans mounts
Powerzamcam shifter extension
2jz-gte water pump
ACT clutch
Driftmotion downpipe
Powerzamcam exhaust
Smax intercooler
Koyo radiator
Circuit sports coolant reservoir
Exterior
Origin aggressive bodykit
Origin front fenders
Custom rear pull (finally some real wheels to fill them!!
C-west carbon mirrors
Silvia frontCarbon hood
HID headlights
Interior
Sparco seats
Nardi wheel
Broadway mirror =)
Chassis & Wheels
Powerzamcam cage
Stitch weld
Silkroad coilovers
Ats Deftforce 2way differential
S14 tie rods
Whiteline rear swaybar
Energy bushings
Hawk brake pads
5 stud conversion
Gram Lights 57d
Front: 17×9+12
Rear: 18×9.5+12