RS*R Honda S2000
I když je Honda S2000 zadokolka, moc jich v profesionálních šampionátech jako Formula D nebo D1 nepotkáte. Ono se taky neni čemu divit, věci jako EPS a celkově auto postavený spíš na grip neni na lítání dveřma ta nejvhodnější platforma. Obzvlášť pokud jezdíte v soutěži, kde konkurujete Mustangům a Corvettám s 800Nm a víc. RS*R se ale rozhodli jednu takovou S2000 postavit a vypadá to, že se jim to povedlo…
RS*R sice nepatří mezi ty nejznámější a nejúspěšnější týmy (narozdíl od Team Orange nebo Toyo v D1 nebo Falken Team ve Formula D), ale obou sérií se účastnil pravidelně a jejich barvy hájili například Manabu Orido nebo Ken Gushi. Na jejich autech je znát, že RS*R nestaví úplně tradiční stroje a proto ani moc nepřekvapuje, že je v jejich repertoáru i S2000.
I když se jedná o předfaceliftovou verzi AP1, pod kapotou je F22C z verze AP2. Ten sice točí o tisíc otáček míň, ale má mnohem klidnější průběh Nm a je to vhodnější základ pro přeplňování, o který se v tomhle případě stará Garrett GT28RS (plnící tlak se má pohybovat okolo 7psi).
Podvozek je z dílny RS*R, konkrétně jde o coilovery iShock s externí expanzní náržkou a Ti2000 pružinama z titanu. Tohle všechno doplňujou ještě RS*R iStabi nastavitelný stabilizátory a Kaaz 2way samosvor.
Specs:
F22C
RS-R custom carbon-fiber 80mm exhaust
TMR steel-braided lines
Garrett GT28RS “Disco Potato” turbocharger at 7 psi
intercooler by Design Craft Fabrication
Blitz boost controller
AEM fuel pressure regulator
AEM Engine Management System
Ogura Racing clutch
Rick’s Signature Accessories ring and pinion
KAAZ limited-slip differential
Comptech reinforced differential housing
Koyo radiator
Enkei RPF1 17×7.5, +48 offset (front), 17×9, +20 offset (rear)
Yokohama 225/45-17 AVS ES100 (front), 255/45-17 AVS Sport (rear)
RS-R iShock coil-overs + Ti2000 titanium springs
iStabi adjustable anti-roll bar
RS-R Dorio brake pads