Sideways.cz

Pussywagon

S Powervehicles.com se na našem webu můžete setkat poměrně často, ve většině případů však pouze v sekci Bazar. Tentokrát si ale přiblížíme jejich vlastní vozový park, konkrétně bývalý democar Yashio Factory, který dnes jako své hlavní driftovací náčiní používá Emily, která má u Powervehicles nastarosti dopravu dílů. 


Kdo jen trošku zná Yashio Factory, ten chápe, proč je auto celé růžové. Tato K’s Silvie S14 z roku 1998 sloužila původně jako předváděcí vůz pro nový bodykit YF a její vzhled se prakticky vůbec nezměnil ani poté, co se auto v roce 2006 dostalo Emily do rukou. Bodykit je mix dílů od YF (přední nárazník, kapota) a Wise Square (zadní nárazník, rozšířené blatníky).

Co se ale poměrně razantně změnilo byla téměř veškerá technika. Silvie byla původně pouze předváděcí vůz nové řady bodykitů, a proto byla po technické stránce až na několik základních úprav téměř sériová. Nové majitelce měla S14 sloužit především jako driftcar, a proto sériový motor nahradil nový od Yashio Factory s výkonem 400 koní, na místo pětistupňové převodovky přišla šestistupňová z dílny Nismo, viskózní samosvorný diferenciál nahradil 2way Tomei Trax a coilovery Aragosta přišly na místo základního stavitelného podvozku YF.

ENGINE

Yashio Factory Built SR20
HKS Step 2 Camshafts
Rocker Arms Stoppers
Metal Head Gasket
Tomei 740cc Injectors
Nismo Fuel Pump
Yashio Factory SPL Turbo One-off Hi Response Turbo
Yashio Factory Manifold
Yashio Factory Outlet
Yashio Factory Front Pipe
Yashio Factory Exhaust System
Yashio Factory Decat Pipe
Yashio Factory Radiator
Yashio Factory Suction Pipe
Yashio Factory IC Piping
Yashio Factory Rad Panel
Yashio Factory Coolant Swirl Pot
Yashio Factory Viscous Fan Pulley
Blitz Intercooler
HKS Racing Suction Filter
Kazama Auto Engine Mounts
Kazama Auto Pink Oil Cap
Greddy Oil Cooler Kit
Greddy Oil Filter Relocation Kit
Tomei Extended Sump
Z32 AFM

SUSPENSION & DRIVELINE

ORC Super Single Clutch Kit
Nismo 6 Speed Complete Mission
Kazama Auto Mission Mounts
Tomei 2 Way LSD
Kazama Auto Rear Member Collars
Kazama Auto Tie Rods and Ends
Cusco Rear Upper Arms
Cusco Rear Suspension Rods
Nismo Rear Lower Arms
Nismo Rear Traction Rods
Yashio Factory Front Tension Rods
Nismo Front Power Brace
Kazama Auto SPL Brake Pads (F/R)
Endless 4 Pot Front Brake Kit inc 2-piece Rotors
Skyline R32 GTR Rear Brakes
Volk Racing TE37 in Custom Blue (17 x 9.5J + 12)
Aragosta Coilovers (Kazama Auto Spl Spec)
Rays Pink Wheel Nut Kit
Yashio Factory Pink Wheel Spacer Kit

BODY

Yashio Factory Front Bumper
Modified Wise Square front Canards (Carbon)
Wise Square Side Steps
Wise Square Rear Bumper
Wise Square Rear Over Fenders (+50mm)
Wise Square Vented FRP Front Fenders (+20mm)
Yashio Pink With Silver Glitter Paint Work
Yashio Factory Carbon Vented Bonnet
HID Headlights

INTERIOR

Bride Full Bucket Seat
Crow 4 Point Harnesses
Bride Recliner for Passenger
7 Point Lagged Cusco Roll Cage
Defi Oil Pressure Gauge
Defi Oil Temp Gauge
Defi Water Temp Gauge
Defi Boost Pressure Gauge
Defi Link Controller
Apexi Power FC and Commander
Carrozzeria CD / MD Navi System
Nismo Shift Knob
Okachan Radiator Water Spray
Carpet and Sound Proofing Removed
HKS EVC 4
Works Bell Snap Off Steering Boss
OMP Offset Suede Steering Wheel
Yashio Factory Handbrake Button
Aircon Removed

 

6 Responses to “Pussywagon” (post new)

  1.  

    sem slepej, nebo v tom autě opravdu nesedí japonka

  2.  

    Taky čumim:-O

  3.  

    chcem dalsi fotky soferky xD
    inak paradne afto.. big up!

  4.  

    dav volá po fotkách řidičky.

  5.  

    Fotky nemám, ale ten Nomukenův rozhovor s ní je v Drift Tengoku vol. 47 :)

  6.  

    [...] Proč o něm tedy psát? Čím je Lukův příběh tak odlišný oproti těm předchozím, jako Powervehicles, Doricar a nebo Newera Imports? Upřímně řečeno, neliší se vůbec ničím. A vadí [...]

Leave a Reply