Méně je někdy více
I když toto rčení u aut moc často neplatí, v případě této S15 z Kalifornie je podle mého názoru na svém místě. Na poslední generaci Silví se dá sehnat obrovská řada velice povedených i nepovedených bodykitů, ale při pohledu na tento Terryho kousek musí každý uznat, že se správnými koly vypadá i jinak sériová S15 naprosto perfektně.
Většina lidí bude určitě kroutit hlavou nad tím, jak je auto až přehnaně snížené. Protože má ale Terry na víkendové blbnutí Evo, tak Silvie slouží především jako daily driver a proto si může dovolit trochu více zapózovat. A to se jí díky třídílným 18″ Workům Meister a pěti stupním negativního odklonu vepředu i vzadu daří velice dobře.
Sám Terry okomentoval svou S15 takto: “Rozhodně to není ideální setup na okruhy ani na jiné vážné závodění, ale na to to auto nebylo postaveno. Silvie měla být od začátku daily driver a to také perfektně splňuje.”
Speclist
Engine
Tomei 264 cams
Greddy front mount intercooler
Greddy downpipe
Apex’i N1 exhaust
HKS Suction intake
HKS wastegate acurator
HKS EVC boost controller
Exedy clutch
Footwork
Fortune Auto 40way adj. coilovers
Cusco and Tein Control Arms
Cusco front and rear anti-roll bars
Nismo rear strut brace
Work Meister S1 18×9 +4 front and 18×10 +4 rear
Project Mu pads and stainless brake lines
In & Out
Recaro SRD seats and Bride rails
Nardi Deep Corn steering wheel
Blitz Power meter ID
Apex’i boost gauge
Nissan Spec R aero