Bazar: RB26 Powered S13 Silvia
Pokavaď někdo přemýšlí o tom, že by si chtěl koupit postavenou drift car, tak ať neodchází a čte. Ty ostatní můžou taky pokud mají alespoň v oblibě Silvii a s13, nebo motor RB26DETT. Právě tahle kombinace je skvělá pro drift. Slivia s13 má totiž tužší kastli než 180sx (v našich končinách 200sx s13 a v americe 240sx s13) a narozdíl od Skylinu je lehká. A motor RB26DETT je přeplňovaný šestiválec o objemu 2,6l. V sérii má tento motor 280koní, ale to jen a pouze kvůli Japonským předpisům, běžně totiž tento motor měl v sérii ve skutečnosti přes 300koní. Několika úpravami se dá poměrně snadno dostat až k hranici 400koní. Jedinou nevýhodou této kombinace je špatný poměr váhy přední/zadní náprava.
Tohle auto nabízí lidi od Powervehicles, kteří se specializují na dovoz převážně upravených aut z Japonska nejenom do Evropy. Nabízejí také doladění tohohle kousku podle přání (jak úprava ECU, úprava motoru tak úpravy co se týká zevnějšku vozu).
Specifikace:
ENGINE:
- RB26 Engine (R32 GTR)
- 3 Layer Radiator
- Silicone Rad Pipes
- Painted Engine Covers
- Trust Air Filters
- Custom Front Strut Brace (RSR Base)
- Trust Oil Cap
- Coolant Swirl Pot
- Aftermarket Engine Mounts
- Trust Oilcooler
- Front Mounted Intercooler & Piping
- Adjustable Cam Slide Pulley
- Nismo N1 Turbos
- Uprated Fuel Pump
- Aftermarket Front Pipe
- Custom Exhaust (No Cat)
- Custom Front Strut Brace (Modified for RB)
SUSPENSION / BRAKES / WHEELS / DRIVE
- R33 Type M Mission
- Cashiew Front Coilovers
- Bilstein Rear Coilovers
- Front & Rear Stain Mesh Brake Lines
- 18″ SSR Strusse Alloys (Front 18×9.5 + 22, Rear 18x 10J + 6)
- OS Twin Plate Clutch
- Aftermarket Front Stabilser
- Aftermarket Front Tension Rod
- 5 Stud Hubs
- Aftermarket Rear Upper Arms
- R33 Type M Calipers F/R
- Hicas Cancel Rod
- Aftermarket LSD, 4.3 Final
- Master Cylinder Stopper
BODY / EXTERIOR
- Acrylic Glass (All Except front Screen)
- FRP Bonnet (Dmax, Cut for Engine)
- FRP Trunk
- Trunk Spoiler (Nismo R32 GTR?)
- Wide FRP Front Vented Fenders
- Rear Overfenders
- Vertex Style Front Aero Bumper
- Vertex Style Rear Aero Bumper
- Vertex Style Side Skirts
- Aftermarket Rear Lenses
INTERIOR
- Impul Remapped CPU
- HKS EVC Boost Controller
- Through Dash Roll Cage (7 Point)
- Battery relocated to boot
- Sparco REV Full Bucket Drivers seat
- R33 Passenger Seat
- Sabelt 4 Point Harness
- Top Secret Engine Start Button
- Trust Shift Knob
- Drift use Handbrake Button
- Rear Strut Brace
- Razo Pedals
- Defi Tacho (In Dash)
- Shift Change Light
- Omori Water Temp Gauge
- Omori Oil Temp Gauge
- Omori Water Temp Gauge
- Momo Steering Wheel
A asi informace, na kterou potencionální zájemci netrpělivě čekají je 1,275,000 JPY to je přibližně 270.000,- + doprava a clo.
inzerát je na Driftworks.com