Sideways.cz

Bazar: RB26 Powered S13 Silvia

Pokavaď někdo přemýšlí o tom, že by si chtěl koupit postavenou drift car, tak ať neodchází a čte. Ty ostatní můžou taky pokud mají alespoň v oblibě Silvii a s13, nebo motor RB26DETT. Právě tahle kombinace je skvělá pro drift. Slivia s13 má totiž tužší kastli než 180sx (v našich končinách 200sx s13 a v americe 240sx s13) a narozdíl od Skylinu je lehká. A motor RB26DETT je přeplňovaný šestiválec o objemu 2,6l. V sérii má tento motor 280koní, ale to jen a pouze kvůli Japonským předpisům, běžně totiž tento motor měl v sérii ve skutečnosti přes 300koní. Několika úpravami se dá poměrně snadno dostat až k hranici 400koní. Jedinou nevýhodou této kombinace je špatný poměr váhy přední/zadní náprava.

Tohle auto nabízí lidi od Powervehicles, kteří se specializují na dovoz převážně upravených aut z Japonska nejenom do Evropy. Nabízejí také doladění tohohle kousku podle přání (jak úprava ECU, úprava motoru tak úpravy co se týká zevnějšku vozu).

Specifikace:

ENGINE:

  • RB26 Engine (R32 GTR)
  • 3 Layer Radiator
  • Silicone Rad Pipes
  • Painted Engine Covers
  • Trust Air Filters
  • Custom Front Strut Brace (RSR Base)
  • Trust Oil Cap
  • Coolant Swirl Pot
  • Aftermarket Engine Mounts
  • Trust Oilcooler
  • Front Mounted Intercooler & Piping
  • Adjustable Cam Slide Pulley
  • Nismo N1 Turbos
  • Uprated Fuel Pump
  • Aftermarket Front Pipe
  • Custom Exhaust (No Cat)
  • Custom Front Strut Brace (Modified for RB)

SUSPENSION / BRAKES / WHEELS / DRIVE

  • R33 Type M Mission
  • Cashiew Front Coilovers
  • Bilstein Rear Coilovers
  • Front & Rear Stain Mesh Brake Lines
  • 18″ SSR Strusse Alloys (Front 18×9.5 + 22, Rear 18x 10J + 6)
  • OS Twin Plate Clutch
  • Aftermarket Front Stabilser
  • Aftermarket Front Tension Rod
  • 5 Stud Hubs
  • Aftermarket Rear Upper Arms
  • R33 Type M Calipers F/R
  • Hicas Cancel Rod
  • Aftermarket LSD, 4.3 Final
  • Master Cylinder Stopper

BODY / EXTERIOR

  • Acrylic Glass (All Except front Screen)
  • FRP Bonnet (Dmax, Cut for Engine)
  • FRP Trunk
  • Trunk Spoiler (Nismo R32 GTR?)
  • Wide FRP Front Vented Fenders
  • Rear Overfenders
  • Vertex Style Front Aero Bumper
  • Vertex Style Rear Aero Bumper
  • Vertex Style Side Skirts
  • Aftermarket Rear Lenses

INTERIOR

  • Impul Remapped CPU
  • HKS EVC Boost Controller
  • Through Dash Roll Cage (7 Point)
  • Battery relocated to boot
  • Sparco REV Full Bucket Drivers seat
  • R33 Passenger Seat
  • Sabelt 4 Point Harness
  • Top Secret Engine Start Button
  • Trust Shift Knob
  • Drift use Handbrake Button
  • Rear Strut Brace
  • Razo Pedals
  • Defi Tacho (In Dash)
  • Shift Change Light
  • Omori Water Temp Gauge
  • Omori Oil Temp Gauge
  • Omori Water Temp Gauge
  • Momo Steering Wheel

A asi informace, na kterou potencionální zájemci netrpělivě čekají je 1,275,000 JPY to je přibližně 270.000,- + doprava a clo.

inzerát je na Driftworks.com

Powervehicles.com

 

2 Responses to “Bazar: RB26 Powered S13 Silvia” (post new)

  1.  

    Za kolik by stála tady se vším všudy?

  2.  

    Tak počítej cca 270.000 základ + min. 45.000 doprava do Evropy + min. 15.000 doprava z přístavu do Čech + 5%clo (z ceny auta) + 19% DPH (z ceny auta) = minimálně 394.800,- je to, ale jenom výpočet přibližnej a z hlavy, zkus napsat lidem od Powervehicles, nebo lidi z Kageki (maj s tim zkušenosti), ještě Petr Samek alias Drift-shop něco tahal, myslim si, že budou schopný ti vypočítat cenu až před dům ;-)

Leave a Reply