Sideways.cz

Andrew’s Niffy A31

To, že se v Austrálii daj už v pubertě dělat zázraky s autama z Japonska jste si určitě všimli díky Robový AE86. Jeden důkaz ale nestačí, a proto tady na webu máme dalšího mladýho driftera z Queenslandu, kterej si ze svýho Nissanu Cefiro A31 s pořizovací cenou 900$ postavil tohle…

 

Cefiro dvacetiletýho Andrewa má pod kapotou series 2 RB25DET, kterej je přimontovanej na pětikvalt ze Skylinu R33. Na motoru je přišroubovaný turbo Trust TD06-20G, Teil wastegate, Greddy sání, větší škrtící klapka a podobná hromada věcí, která se tam dala našroubovat aniž by musel jít motor ven. Tlak a palivo řeší Turbosmart boost controller a Apexi Power FC. V plánu je HKS 3037S turbokit a MoTec nebo Haltech standalone ECU.

Všechny ramena podvozku jsou na unibalech a co se dá nastavovat se taky nastavuje. Coilovery dodaly lidi z Racing Logic a všechno ostatní je vesměs od Cusco a KTS. Na autě je upravená i řada detailů, jako například chladič kapaliny posilovače řízení.

Specs:
1990 Nissan Cefiro A31

Motor:

RB25DET Series 2
napevno uložená pětistupňová převodvka ze Skylinu R33
Boost FX shortshift
jednodílnej kardan
KTS intercooler
Walbro 550h/p benzínová pumpa
Greedy Oil catch tank
Turbosmart E boost2 boost controller
Apexi Power FC
Greddy intake plenum
80mm škrtící klapka
Trust TD06 20G turbo
Teil 38mm Wastegate
Topmount svody, komplet 3″ vejfuk

Podvozek & brzdy:

Race Logic coilovers
Všechno, co šlo, bylo překopaný (ramena, tension rods, tie rods, řízení…)
KTS vzpěry
S14 lower control arms
Tilton hydraulická ruční brzda
pancéřovaný brzdový hadice
Bee-R 18×9″ kola vpředu a 18×10″ vzadu.

V budoucnu přibude:

Karbonová palubka a výplně dveří (momentálně ve výrobě)
HKS 3037S turbo kit
nějákej bodykit
bezpečnostní palivová nádrž
plnohodnotná klec
Motec M8 or Haltech eV11v2
2way samosvor
Tomei vačky
hliníkovej chladič
NX nitro kit

 

No Responses to “Andrew’s Niffy A31” (post new)

 

Leave a Reply