Andrew’s Niffy A31
To, že se v Austrálii daj už v pubertě dělat zázraky s autama z Japonska jste si určitě všimli díky Robový AE86. Jeden důkaz ale nestačí, a proto tady na webu máme dalšího mladýho driftera z Queenslandu, kterej si ze svýho Nissanu Cefiro A31 s pořizovací cenou 900$ postavil tohle…
Cefiro dvacetiletýho Andrewa má pod kapotou series 2 RB25DET, kterej je přimontovanej na pětikvalt ze Skylinu R33. Na motoru je přišroubovaný turbo Trust TD06-20G, Teil wastegate, Greddy sání, větší škrtící klapka a podobná hromada věcí, která se tam dala našroubovat aniž by musel jít motor ven. Tlak a palivo řeší Turbosmart boost controller a Apexi Power FC. V plánu je HKS 3037S turbokit a MoTec nebo Haltech standalone ECU.
Všechny ramena podvozku jsou na unibalech a co se dá nastavovat se taky nastavuje. Coilovery dodaly lidi z Racing Logic a všechno ostatní je vesměs od Cusco a KTS. Na autě je upravená i řada detailů, jako například chladič kapaliny posilovače řízení.
Specs:
1990 Nissan Cefiro A31
Motor:
RB25DET Series 2
napevno uložená pětistupňová převodvka ze Skylinu R33
Boost FX shortshift
jednodílnej kardan
KTS intercooler
Walbro 550h/p benzínová pumpa
Greedy Oil catch tank
Turbosmart E boost2 boost controller
Apexi Power FC
Greddy intake plenum
80mm škrtící klapka
Trust TD06 20G turbo
Teil 38mm Wastegate
Topmount svody, komplet 3″ vejfuk
Podvozek & brzdy:
Race Logic coilovers
Všechno, co šlo, bylo překopaný (ramena, tension rods, tie rods, řízení…)
KTS vzpěry
S14 lower control arms
Tilton hydraulická ruční brzda
pancéřovaný brzdový hadice
Bee-R 18×9″ kola vpředu a 18×10″ vzadu.
V budoucnu přibude:
Karbonová palubka a výplně dveří (momentálně ve výrobě)
HKS 3037S turbo kit
nějákej bodykit
bezpečnostní palivová nádrž
plnohodnotná klec
Motec M8 or Haltech eV11v2
2way samosvor
Tomei vačky
hliníkovej chladič
NX nitro kit